19 февруари 2007 г.

Hewitt

Историята в играта Hewitt е за едноименния герой, който на външен вид не се различава от никой училищен смотаняк известен ни от американските филми. Основната му цел също е доста холивудска - да си намери партньорка за танците довечера или според съня му ще остане сам до края на живота си.


Играта можете да играете на сайта в data.bg или тук.

Решение:

След интрото ще започнете игра от стаята си. По време на обучението вземете ключовете си, които са върху книгата под аквариума. След като сте усвоили управлението и е започнала същинската игра вземете диска, който е върху касетофона и играта, която е върху купчината с дрехи.

Излезте навън и отидете близо до колата, след което натиснете върху нея. Тя ще ви откара до училището ви.

Влезте в училището. Вървете надолу по коридора и на дясно от шкафчетата. Трябва да видите врата с номер 21. Погледнете с лупата върху нея и излезте от училището.

Тръгнете на ляво от централния вход. Ще видите ваза с цветя. Вземете цветята.

Отидете още един екран в ляво, където ще видите момче с оранжева риза (Casper). Погледнете с лупата върху него и го заговорете. Ако вече сте погледнали врата 21 той ще ви научи как се отварят прости ключалки.

Вземете глава лук от под дървото, което е до Каспър.

Върнете се в училището и до екрана с врата 21. Ще видите, че едно от шкафчетата е отворено. Погледнете в него с лупата и след това вземете хартията от там.

Погледнете страниците в инвентара си и свалете кламера от тях. След това изберете вече сваления кламер и го огънете.

Използвайте огънатата тел върху врата 21 (изберете я от инвертара и докато е в ръката ви открийте екрана, като натиснете върху бутона с "i"). Използвайте наученото от Каспър, за да отворите вратата.

Влезте в стая 21, която е лаборатория. В дъното на екрана се вижда дъска. От рафта под нея вземете магнита и буркана. Погледнете с лупата гигантския хамстер, който е в клетката.

Излезте от лабораторията и вървете на дясно докато не видите момичето, което продава сладкиши (Mary Beth). Говорете с нея.

Отидете още един екран в дясно до аварийния изход. Използвайте магнита върху червената аларма. Ще видите филмче как алармата се поврежда.

Минете през аварийния изход и говорете с бездомника.

Върнете се в училището и тръгнете на ляво от аварийния изход. Ще видите тоалетните. На декоративния храст има гумен ластик, който ще ви трябва.

Влезте в мъжката тоалетна. Вземете сапуна от мивката и говорете със Skippy.

Излезте от тоалетната и вземете табелките на двете врати. След това ги изберете от инвентара си и ги разменете. Натиснете с ръката върху вратата на мъжката тоалетна, която сега е с табелка на женска и изгледайте филмчето.

Говорете отново със Skippy.

От инвентара си комбинирайте играта и хакът за нея.

Върнете се до първия коридор, в който се влиза от централния вход. Ще го познаете по не къпаната метълка, която седи в него.

Влезте в стаята, която се вижда в края на коридора.

Говорете с момчето с червената тениска, след което изберете играта от инвентара си и я използвайте върху него. Ще трябва да го победите на играта Private raven.

Отидете отново при момичето, което продава сладкиши. Комбинирайте в инвентара си лука с ножа. Получения като резултат предмет използвайте върху Mary Beth и изгледайте филмчето. След това вземете капките за очи от масата.

Тръгнете на ляво и от екрана, в чийто преден план се вижда машина за безалкохолни, влезте в отворената врата в ляво. Минете покрай момчето със шапката и влезте в столовата. Говорете с готвачката (Ms. Aventez) и вземете дъвката, която е зад кошчето в дъното на екрана. Върнете се на дясно и изгледайте филмчето с момчето със шапката. След това се върнете в стола и отново говорете с Ms. Aventez. Отворете инвентара си и комбинирайте капките с произволен хранителен продукт. След това се върнете на дясно и изгледайте филмчетата.

Влезте за трети път в столовата и говорете с Ms. Aventez.

Излезте от училището през централния вход, тръгнете на ляво и минете екрана с Каспър. Трябва да виждате куче, което се почесва. Изберете пържолата от инвентара си и натиснете с нея върху кучето, а след това и върху табелата в дясно. Пържолата ще се закачи на високо, а кучето ще се отмести и ще започне да подскача. Вземете билетите от земята, където беше кучето.

Тръгнете в дълбочина и на следващия екран ще видите натоварен път, от другата страна на който има заек. Изберете морковите от инвентара си и ги използвайте върху заека. След това слезте надолу, като излезете от този екран.

Върнете се на предния екран и вземете прегазения заек.

Отидете обратно при бездомника. Използвайте сапуна и заека върху него.

След като бездомника си отиде около заека започват да се въртят мухи. Използвайте буркана върху тях.

Върнете се у дома като натиснете бутона с къщичката от менюто.

Излезте пред къщата и използвайте буркана с мухите върху жабата. След това я вземете.

Вземете колата, върнете се в училището и отидете до мястото, където беше бездомника. Качете се по стълбата на покрива. Отидете на дясно и говорете с пушача (Harold). Използвайте жабата върху него и го победете (може да са ви нужни няколко опита). След това говорете отново с Harold.

Отидете един екран в ляво и влезте през вратата. Завъртете двата крана. Под стълбата има монета от 25 цента, която да вземете.

Върнете се до коридора с метълката. Използвайте дъвката върху чешмичката. Натиснете с ръката върху нея и изгледайте филмчето. След това вземете колбичката от купчинката пепел.

Отворете инвентара си и използвайте колбичката върху буркана с мухата.

Отидете отново в стола при Ms. Aventez. Говорете с нея, след което й дайте билетите.

Влезте през вратата на заден план. Използвайте ножа върху прасето. Вземете сиренето от рафта. Отворете чекмеджето и вземете удължителя.

Отидете при момичето, което продава сладкиши и се качете по стълбите в дъното на екрана и говорете с Ms. Bates.

Върнете се до мястото, където са тоалетните и отидете един екран в ляво. Слезте в дълбочина и говорете с Kathy.

Върнете се на предния екран и влезте през синята врата в ляво. Използвайте сиренето върху дупката на мишката. Затворете вратата и вземете монетата, която е зад нея. Използвайте удължителя върху лаптопа. Използвайте диска върху лаптопа.

Върнете се при Kathy и й дайте диска.

Върнете се до екрана с тоалетните и след това обратно на ляво. Ще чуете писъци. Продължете на ляво и вземете мишката.

Минете покрай момичето със сладкишите и се качете по стълбите зад нея, за да говорите с Ms. Bates отново.

Слезте обратно при момичето със сладкишите. Отворете инвентара си и комбинирайте гумения ластик с цветята. Полученото комбинирайте със синята панделка.

Докато сте в инвентара комбинирайте и гигантската муха с главата на прасе.

Качете се при пушача (Harold) и използвайте прасето-муха върху него. Изгледайте филмчето.

Отидете там, където е Kathy и въведете кода 7382 на шкафчето най-долу в дясно. Вземете монетата и погледнете снимката с лупата.

Върнете се пред главния вход и говорете с момчето (Nugget) два пъти. Той ще ви каже, че е твърде уморен.

Влезте обратно в училището и минете покрай стая 21, за да стигнете до машината за напитки. Използвайте монетите върху нея. Изгледайте филмчето.

Говорете с Ms. Ratchet. Вземете печата от бюрото.

Отидете на ляво и говорете с птицата. След това я вземете.

Отворете шкафа и използвайте печата върху разлятото мастило.

Отворете инвентара си и използвайте печата с празните листи.

Отидете два пъти на ляво, погледнете палтото с лупата и след това го вземете.

Комбинирайте в инвентара си палтото с подпечатаните листи и птицата. Комбинацията използвайте върху Ms. Ratchet. Изгледайте филмчето.

Вземете напитката от машината и отидете при момчето пред главния вход. Дайте му напитката и изиграйте играта.

Натиснете бутона за отиване в къщата ви.

~Край~

Няма коментари: