23 февруари 2007 г.

The Stone Of Anamara

The stone of Anamara е приключение с наистина страхотно атмосфера, която се дължи на съчетаните по изключителен начин графика и звук, от които на места може да ви побелее косата. Историята най-общо казано е за избягал от полицията престъпник, който намира убежище в стара и изпълнена с мистерии къща. За жалост към момента е готова само първата част от играта, но в нея ще трябва да започнете да разплитате тайната на призрачната къща.


Можете да играете играта тук.

Решение:

Тръгнете към къщата и я заобиколете. След като стигнете задния двор ако искате тръгнете към пясъчника. Там ще намерите рисунка, която ви показва до някъде какво да очаквате. Върнете се назад и тръгнете към задната врата. Щом я стигнете погледнете към изтривалката и повдигнете горния й ляв край. Ще намерите ключове.

Върнете се един екран назад и се обърнете на ляво, така че да виждате стената с бръшляна. Разчистете растенията, отворете таблото и завийте бушоните.

След като сте влезли в къщата се завъртете на ляво и отидете към двойните врати. Погледнете картината, прегледайте ако искате и бележките в бялата престилка на закачалката. Завъртете се на дясно, така че да виждате Библията (ако искате я отворете и прочетете). Отворете чекмеджето под нея и вземете ключа.

Дръпнете се назад и се завъртете на дясно, така че да виждате часовника. Нагласете го да показва 6:55 (голямата стрелка на 6 часа, а малката на 11).

Влезте в стаята, пред която беше духа на момиченцето. (Стаята на доктор Александър Грейвс) Тръгнете напред към бялата врата в дъното на стаята и влезте през нея. Ще има кратко филмче.

Завъртете се към шкафчето на стената, отворете го и вземете кутийката хапчета, които са на най-горния рафт в дясно. Отвийте капачката и вземете хапчетата. Ще изгледате още едно кратко филмче.

След като се събудите се обърнете отново към умивалника и завъртете лявото кранче.

Върнете се в антрето, където е часовника. В дясно от него има коридор с две стаи. Влезте в първата (в кухнята). Отидете към хладилника и се завъртете към печката. Отворете консервата и я изсипете в тенджерата. Обърнете се отново към хладилника и вземете кибрита, който е върху нея. Той ще падне зад хладилника. Отворете хладилника и придърпайте парче от мухлясалия хляб до стола, който е в ляво. Един плъх ще излезе от дясно и ще избута кибрита навън. Вземете кибрита и се обърнете отново към печката. Отворете капака под тенджерата и запалете дървата с кибрита. Изчакайте супата да се свари и отпийте от нея, като придърпате черпака от дясно до тенджерата.

Обърнете се към хладилника и още един път на ляво. Натиснете върху чинията със супата върху масата.

На рафта над масата, точно до червената саксия, ще намерите манивела. Придърпайте я до малкия черен кръг на стената, който се намира в дясно малко под фигурката.

Придвижете се напред и в дясно, за да завъртите манивелата. Върнете се обратно пред капака, който е на стената и го отворете. Погледнете в дупката и излезте от кухнята.

Отново сте в антрето и гледате към вратата на кухнята. Влезте в коридора и отворете вратата, която е пред вас. Ще е тъмно и трябва да намерите ключа на лампата. Намира се близо до горната част на екрана и малко в ляво. След това се обърнете към вратата и в ляво от нея натиснете върху палтото, там където е окачено. То ще падне и ще се покаже малка вентилационна шахта. Отворете я и погледнете схемата, която се намира там (няма отношение към първата част на играта, но вероятно ще е от полза във втората). В ляво можете да намерите и план на къщата.

Излезте от тази стая и отидете отново в стаята на Александър Грейвс. Тръгнете напред и се завъртете на дясно докато не видите радиото. Завъртете левия бутон, за да го включите, след което натиснете средното копче няколко пъти и натиснете върху снимката. Стъклото ще се счупи и щом обърнете снимката ще видите код (11-05-39). Отидете до стената, където са сертификатите. На стената има и снимка на стара сграда. Натиснете два пъти върху нея и ще видите сейфа. Въведете кода, за да го отворите. В сейфа ще видите дъска на долния рафта. Активирайте дървената совалка и малко по малко ще се изпише G-O-U-P-S-T-A-I-R-S. Ще се покаже и кратко филмче.

Върнете се в антрето и влезте в коридора, където е вратата на кухнята. Качете се по стълбите в дъното и отворете вратата.

~Край~

*Из къщата има много документи, които съм пропуснал, но ако ги прочетете могат да направят историята много по-ясна за вас.

Няма коментари: